corona cases in mandi bahauddin

منڈی بہاءالدین سے کورونا وائرس کا 1 کیس سامنے آگیا

ملک بھر کی طرح ضلع منڈی بہاءالدین میں بھی کورونا وائرس سر اٹھانے لگا، محکمہ صحت کی رپورٹ کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ضلع منڈی بہاءالدین میں کورونا وائرس کا 1 مثبت کیس سامنے آیا ہے.

لاہور: پنجاب میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 3 اموات کے ساتھ کورونا وائرس کے مزید 126 کیسز رپورٹ ہوئے۔ پنجاب کے پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ (پی اینڈ ایس ایچ ڈی) کے ترجمان کے اشتراک کردہ اعداد و شمار کے مطابق، صوبے میں کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد 520,697 تک پہنچ گئی جب کہ اموات 13,606 اور صحت یاب ہونے والوں کی تعداد 504,094 تک پہنچ گئی۔

یہ بھی پڑھیں: ایسا ملک جہاں کرونا کا پہلا کیس سامنے آگیا

پنجاب کے پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ نے تصدیق کی کہ لاہور میں کوویڈ 19 کے 76 نئے کیسز رپورٹ ہوئے، راولپنڈی میں چار، فیصل آباد میں سات، ڈیرہ غازی خان میں تین، ملتان میں دو، شیخوپورہ میں دو، ننکانہ صاحب میں دو، نو میں بہاولپور، رحیم یار خان میں آٹھ، وہاڑی میں دو، ساہیوال میں ایک، منڈی بہاؤالدین میں ایک، سرگودھا میں چار، پاکپتن میں ایک، خانیوال میں ایک، قصور میں دو اور بہاولنگر ضلع میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کوویڈ 19 کا ایک کیس سامنے آیا۔

محکمہ صحت پنجاب نے اب تک صوبے میں COVID-19 کے 11,874,557 ٹیسٹ کیے ہیں۔ محکمہ صحت پنجاب نے عوام سے اپیل کی ہے کہ وہ اپنے تحفظ کے لیے ایس او پیز پر عمل کریں اور اپنے چہروں کو ماسک سے ڈھانپیں، عوام کو کووڈ-19 سے بچاؤ کے لیے دن میں کئی بار ہاتھ صابن سے دھونے چاہئیں۔

اپنا تبصرہ لکھیں