daily horoscope in urdu

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

آج کا دن کیسا رہے گا

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل
آپ کو آج پرای باتیں تنگ کر سکتی ہیں جو وقت گزر گیا وہ تو لوٹ کر نہیں آ سکتا اب زدگی کو نئے انداز سے شروع کرنے کا وقت ہے آج ابتداءکر سکتے ہیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی
کوئی کسی کا نہیں ہے سب مطلب کے رشتے بن گئے ہیں اور آپ ان میں پھنس چکے ہیں آج خود کو باہر نکالنے کا بہترین موقع ہے اب خود کو سازشی لوگوں سے دور کریں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون
کسی بھی معاملے کو لے کر زیادہ پریشان نہ ہوں میرے اللہ نے چاہا تو آج جو بھی ہے اس سے نکل جانے میں کامیاب ہوں گے اور ایک اہم سلسلہ بھی بن سکتا ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی
اب آپ کو اپنے معاملات مںی خاطر خواہ بہتری محسوس ہو گی آپ پہلے کافی دنوں سے جن مشکلات کا شکار چلے آ رہے تھے ایک خبر سب کچھ ٹھیک کر دے گی ان شاءاللہ۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست
جن افراد کو گھریلو زندگی میں پریاشنیاں چل رہی ہیں وہ خود اگر حکمت عملی سے چلیں گے تو اس کو ختم کر سکتے ہیں آج اس حوالے سے ایک اہم موقع ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر
روزگار میں کافی دنوں سے مسلسل مشکلات کا سامنا ہے آپ بعد نماز مغرب صورة واقعہ پڑھا کریں اور اپنے دل کے معاملات ٹھیک کرنا تو بے حد ضروری ہو گیا ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر
آپ کو اس وقت مالی معاملات کی طرف توجہ دینے کی اشد ضرورت ہے فضول کاموں میں اپنے وقت کو ضائع مت کریں اور اندرون خانہ سازشیوں سے دور رہیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر
بعض افراد کو قانونی معاملات سے نجات ملے گیا ور جن سے مخالفت کا سامنا تھا وہ اللہ کا نام لے کر خودبخود پیچھے ہٹ جائیں تو ان کے لئے بہتر ہے۔ ابھی مسئلہ ٹھیک نہیں ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر
جس طرف کے حالات کا سامنا ہے اس میں ذرا سا بھی رسک لینے کی ضرورت نہیں ہے اور پریشان نہ ہوں۔ جو نصیب میں ہے وہ میرے اللہ نے چاہا تو آپ کو مل کر رہے گا۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری
اس وقت مالی طور پر بہتری ملنے کا امکان ہے اور جس طرف امید لگا رکھی ہے وہ پوری ہو سکتی ہے جو لوگ عرصہ دراز سے روز گار کی تلاش میں تھے وہ کامیاب ہوں گے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری
ایک بڑی مشکل سے نجات مل رہی ہے آپ کو اب سنبھل کر چلنا ہے اور کوشش کرنی ہے کہ ان تمام باتوں سے دور رہا جا سکے۔ جس میں تھوڑا سا بھی خطرہ موجود ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ
اپنی غلطیاں درست کریں پہلے ہی حالات بہت خراب ہو چکے ہیں آپ مزید مسئلے بڑھا رہے ہیں اس وقت فوری اصلاح کی ضرورت ہے دیر مت لگائیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں