daily horoscope in urdu

آج کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

اہم مقدمات میں کامیابی کے امکان ہیں البتہ آپ کے ہم پیالہ و ہم نوالہ دوست آپ کی جڑیں کاٹنے میں مصروف رہیں گے لہٰذا محتاط رہیں۔

ثور:
22 اپریل تا 20 مئی

اس میں کوئی شک نہیں کہ آپ کے جذبات قابل قدر ہیں لہٰذا اپنے دماغ کو بھی قابو میں رکھیں اور ہر کام سوچ سمجھ کر کیجئے تاکہ فائدہ ہو سکے۔

جوزا:
21 مئی تا 21جون

سیاست سے تعلق رکھنے والے افراد اپنے آپ کو کنٹرول میں رکھیں کسی بھی قسم کا فیصلہ جلدبازی میں ہرگز نہ کریں ورنہ نقصان ہو سکتا ہے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

اہم مقدمات میں کامیابی کے امکان ہیں البتہ آپ کے ہم پیالہ و ہم نوالہ دوست آپ کی جڑیں کاٹنے میں مصروف رہیں گے لہٰذا محتاط رہیں۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

جنس مخالف میں دلچسپی بدنامی کا باعث بن سکتی ہے ۔ پرانی کاروباری سکیمیں کامیاب ہوں گی اور آپ کافی حد تک اپنی آمدنی میں اضافہ کر سکیں گے۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

صلاحیتوں پر حسب سابق زنگ چڑھا رہے گا لیکن شرط یہ ہے کہ آپ کسی بھی وقت بحران کا خیال کئے بغیر کاروبار کریں۔ انشاء اللہ فائدہ ہو سکتا ہے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

بنا بنایا کھیل بگڑ سکتا ہے اور بنی ہوئی ساکھ بھی۔ لہٰذا اپنی سوچ اور فیصلے بدل دیں تاکہ حالات بہتر ہو سکیں ورنہ حالات مزید خراب ہو جائیں گے اور آپ کچھ نہ کر سکیں گے۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

ہمارے سابقہ دیئے گئے مشوروں کو اپنا نصب العین بنائے رکھئے تاکہ زندگی بہتر انداز سے گزر سکے۔ کسی بھی معاملے میں جلد بازی نہ ہی کریں تو بہتر ہے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

ذہنی آسودگی میسر آ سکتی ہے ہو سکتا ہے کوئی کاروباری ڈیل پکی ہو جائے۔ رشتہ داروں سے محتاط ہی رہیں تو بہتر ہے۔سفر بہ شوق کریں۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

اپنی رقم کی حفاظت کریں چوری کا اندیشہ ہے دوستوں کی باتوں پر بالکل بھی بھروسہ نہ کریں یہ آپ کے حقیقی ہمدرد نہ ہیں بلکہ ان افراد کا سہارا لیں جو آپ کے حقیقی ہمدرد ہیں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

اپنے کسی منصوبے کا آغاز کریں نتائج خاصے بہتر برآمد ہو سکتے ہیں، مکان و زمین سے تعلق رکھنے والے افراد تمام امور باآسانی طے کر سکتے ہیں۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

ایک بار پھر آپ خطرات کی لپیٹ میں آ سکتے ہیں۔ لہٰذا اپنے کسی بھی دوست یا رشتہ دار پر آج کے دن بھروسہ ہرگز نہ کریں نقصان ہو سکتا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں