naveed qamar

وفاقی وزیر تجارت کی مختلف چیمبرز آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے وفود سے ملاقات

اسلام آباد (تازہ ترین – 04 اگست2022ء) وفاقی وزیر تجارت سید نوید قمر نے تاجر برادری کو درپیش مسائل پر قابو پانے کے عزم کا اظہار کیا اور اس سلسلے میں حکومت کی جانب سے مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی ہے ۔ان خیالات کا اظہار انہوں نے مختلف چیمبرز آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے وفود سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ چیمبرز میں پشاور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری، منڈی بہاؤالدین چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری، ہری پور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری اور گوجرانوالہ چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری شامل ہیں۔

وفاقی وزیر تجارت نے چھوٹے چیمبرز کو درپیش مسائل بالخصوص ان کی رکنیت کے مسئلے پر قابو پانے کی یقین دہانی کرائی۔سید نوید قمر نے کہا کہ حکومت اپنی کاروباری دوست پالیسیوں کے ذریعے تاجر برادری کو سہولتیں فراہم کرنے پر یقین رکھتی ہے۔ منڈی بہاؤالدین چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے وفد کی قیادت اس کے صدر سید حیدر رضا نقوی کر رہے تھے جبکہ وفد میں نائب صدر میاں زاہد جمیل پٹیالہ، ایگزیکٹو ممبران کیپٹن (ر) تیمور، حنیف شاہد گجر اور دیگر شامل تھے۔

منڈی بہاؤالدین چیمبر نے وزیر کو تجویز دی کہ وہ بڑھتی ہوئی برآمدات پر اضافی مراعات فراہم کریں جو کہ گزشتہ ایک سال کی ان کی اوسط برآمدات سے زیادہ ہے جس پر وفاقی وزیر برائے تجارت نے اس پر کام کرنے کا وعدہ کیا۔پشاور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری (پی سی سی اینڈ آئی) کے وفد کی سربراہی اس کے صدر خالد فاروق ملک کر رہے تھے جبکہ دیگر اراکین میں کے پی کے سابق وزیر آغا سید ظاہر علی شاہ، سابق سینیٹر حاجی غلام علی، پشاور چیمبر کے گروپ لیڈر ملک مہر الٰہی، سابق وزیر اعلیٰ خیبر پختونخواہ شامل تھے۔

پی سی سی آئی کے صدر شکیل صراف، سینئر نائب صدر حاجی وحید اور دیگر۔ملاقات میں پی سی سی اینڈ آئی نے وزیر کو ملک کے چھوٹے ایوانوں کو درپیش مسائل سے آگاہ کیا۔ ایران اور افغانستان کے ہمسایہ ممالک کے ساتھ تجارت کو بہتر بنانے کے حوالے سے نکات بھی زیر بحث آئے۔ہری پور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری (ایچ سی سی آئی) کے وفد کی قیادت اس کے صدر محمد سلیم اعوان کر رہے تھے جبکہ دیگر اراکین میں سینئر نائب صدر شیر افگن ملک، نائب صدر عمیر خالد، سابق صدر ایچ سی سی آئی شیخ محمد الیاس اور دیگر شامل تھے۔

ایچ سی سی آئی نے میٹنگ کے دوران فاٹا اور پاٹا کے علاقوں کو ٹیکس میں ریلیف دینے کے معاملے کو اجاگر کیا۔ وزیر تجارت نے وفد کو کہا کہ انہیں دی گئی رعایت میں ابھی ایک سال باقی ہے۔ ایچ سی سی آئی نے وزیر تجارت سے ایچ سی سی آئی کے لیے آر اینڈ ڈی سیکٹر کے لیے فنڈز مختص کرنے کا مطالبہ کیا، جس پر وزیر تجارت نے اس معاملے کو ایکسپورٹ ڈیولپمنٹ فنڈ (ای ڈی ایف) کو بھیج دیا۔

گوجرانوالہ چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے نمائندے علی ہمایوں بٹ نے چیمبر کے ایگزیکٹوز کے ہمراہ وفاقی وزیر سے ملاقات کی اور اسکریپ پر امپورٹ مارجن سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیا۔ جس پر وزیر تجارت نے وفد کو صنعت کو درپیش مسائل کو جلد از جلد حل کرنے کی یقین دہانی کرائی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں