mandi bahauddin police

منڈی بہاؤالدین کے 4 پولیس اہلکاروں کو غازی میڈل سے نوازا گیا

لاہور(کرائم رپورٹر)انسپکٹر جنرل پولیس پنجاب ڈاکٹر عثمان انور نے کہا ہے کہ فرض کی راہ میں اپنا بازو، ٹانگ اور دیگر اعضاء قربان کرنے والے بہادر غازی محکمہ پولیس کے ہیرو ہیں۔ ان بہادر افسروں اور جوانوں کی بے مثال خدمات کی جگہ کوئی چیز نہیں لے سکتی۔

ڈاکٹر عثمان انور نے کہا کہ محکمہ پولیس ان بہادر بیٹوں کے بہترین علاج اور جلد صحت یابی کے لیے ہر ممکن اقدامات جاری رکھے ہوئے ہے۔ سینٹرل پولیس آفس کی غازی دیوار پر تمام غازیوں کے نام کندہ ہیں۔ انہیں غازی پیکج کی سہولیات دی جائیں گی۔

آئی جی پنجاب نے منڈی بہاؤالدین پولیس ٹیم کو نقد انعامات اور تعریفی اسناد دیں

ان خیالات کا اظہار انہوں نے گزشتہ روز سنٹرل پولیس آفس میں منعقدہ تقریب میں پولیس کے سابق فوجیوں کو سلور ایوارڈ دینے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ آئی جی پی پنجاب نے پولیس فورس کے بہادر غازیوں کی مثالی خدمات کو سراہتے ہوئے انہیں آئی جی پی غازی میڈلز سے نوازا۔ سنٹرل پولیس آفس میں منعقدہ تقریب میں آئی جی پنجاب ڈاکٹر عثمان انور نے گوجرانوالہ ریجن کے 13 غازیوں کو سلور میڈلز سے نوازا۔

ضلع گوجرانوالہ کے 03، ضلع منڈی بہاؤالدین کے 04، سیالکوٹ کے 05، نارووال کے 01 پولیس اہلکاروں کو غازی میڈل سے نوازا گیا۔ آئی جی پنجاب نے کہا کہ کانسٹیبل سے اے ایس آئی رینک تک کے افسران اور جوانوں نے ہائی پروفائل آپریشنز کامیابی سے سرانجام دے کر ڈیوٹی کی عمدہ مثال قائم کی ہے۔ آئی جی پنجاب نے غازی میڈل حاصل کرنے والے افسران اور جوانوں کی شاندار خدمات کو سراہا۔

تقریب میں غازی افسران و اہلکاروں نے خصوصی طور پر شرکت کی۔ آئی جی پنجاب نے اہل خانہ کا شکریہ بھی ادا کیا۔ اس موقع پر ایڈیشنل آئی جی پنجاب سلطان احمد چوہدری، ڈی آئی جی ہیڈ کوارٹر ہمایوں بشیر تارڑ، اے آئی جی ڈسپلن آصف امین اعوان، اے ایس پیز اور دیگر افسران بھی موجود تھے۔

اپنا تبصرہ لکھیں