junior technician jobs 2022

محکمہ صحت پنجاب میں جونئیر ٹیکنیشن کی بھرتی کیلئے درخواستیں مطلوب ہیں، تفصیلات دیکھیں

محکمہ پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر پنجاب نے جونیئر ٹیکنیشن کی 6،134 آسامیوں پر بھرتی کا فیصلہ کیا ہے۔یہ بھرتی نیشنل ٹیسٹنگ سروس کے ذریعے کنٹریکٹ بنیادوں پر کی جائے گی۔ ضلع منڈی بہاءالدین میں 480 آسامیوں پر بھرتی کی جائے گی۔جسکے لئے 15 اپریل 2022ء تک درخواستیں جمع کروائی جا سکتی ہیں۔

خالی اسامیاں: جونیئر ٹیکنیشن (BPS-09)

پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ جونیئر ٹیکنیشنز کی بھرتی کے لیے درخواستیں لے رہا ہے۔ اینستھیزیا، مینجمنٹ، ایمرجنسی سروسز، کلینیکل میڈیسن، MCH ٹیکنالوجی، کارڈیک ٹیکنالوجی، MCH ٹیکنالوجی، ڈینٹل ٹیکنالوجی، آپتھلمک ٹیکنالوجی، فارمیسی ٹیکنالوجی، فزیوتھراپی ٹیکنالوجی، سرجیکل اور یورولوجی ٹیکنالوجی کے شعبے میں جونیئر ٹیکنیشنز کی ضرورت ہے۔

پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ پنجاب کی تازہ ترین نوکریاں
پوسٹ کیا گیا: 19 مارچ 2022
مقام: پنجاب
تعلیم: میٹرک، متعلقہ ڈپلومہ
آخری تاریخ: 15 اپریل 2022
آسامیاں: 6،134 ( 480 برائے ضلع منڈی بہاءالدین)

یہ اشتہار انگریزی میں پڑھیں

اس وقت یہ آسامیاں اٹک، بہاولپور، بہاولنگر، بھکر، چکوال، چنیوٹ، ڈیرہ غازی خان، فیصل آباد، گوجرانوالہ، گجرات، حافظ آباد، جھنگ، جہلم، قصور، خانیوال، خوشاب، لاہور، لیہ، لودھراں، منڈی بہاؤالدین میں کھل رہی ہیں۔ میانوالی، ملتان، مظفر گڑھ، ننکانہ صاحب، نارووال، اوکاڑہ، پاکپتن، رحیم یار خان، راجن پور، راولپنڈی، ساہیوال، سرگودھا، شیخوپورہ، سیالکوٹ، ٹوبہ ٹیک سنگھ اور وہاڑی۔

اہلیت کا معیار:

دلچسپی رکھنے والے درخواست دہندگان جو ان آسامیوں کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں انہیں اہلیت کے معیار کے مطالبے تک پہنچنا چاہیے۔ صوبہ پنجاب کے کسی بھی ضلع کے امیدوار اہل ہیں۔مرد اور خواتین دونوں درخواست دہندگان اس بھرتی کے لیے اہل ہیں۔ یہ تقرری حکومت پنجاب کی کنٹریکٹ اپائنٹمنٹ پالیسی 2004 کے تحت کی جائے گی۔

ڈومیسائل: صوبہ پنجاب
عمر کی حد: 18 سے 25 سال
FSc (دوسری ڈویژن) ایک تسلیم شدہ بورڈ سے متعلقہ الائیڈ ہیلتھ ڈسپلن میں ڈپلومہ جس کو پنجاب میڈیکل فیکلٹی کی طرف سے تسلیم کیا گیا ہو۔

اگر کوئی بھی دستیاب نہیں ہے تو امیدواروں کے پاس ایک تسلیم شدہ بورڈ سے سائنس کے ساتھ میٹرک (دوسری ڈویژن) کی اہلیت کے ساتھ ساتھ الائیڈ ہیلتھ کے متعلقہ ڈسپلن میں ایک یا دو سالہ ڈپلومہ ہے جو پنجاب میڈیکل فیکلٹی کے ذریعہ تسلیم شدہ ہے۔

اسپیشل پرسن کوٹہ کو بھی ملحوظ رکھا جائے گا۔ عمر کی بالائی حد میں امیدواروں کو عام عمر میں مرد کے لیے 5 سال، خواتین کے لیے 8 سال اور خصوصی افراد کے لیے 15 سال کی چھوٹ دی جائے گی۔ ٹرانس جینڈرز کو بھی درخواست دینے کی ترغیب دی جاتی ہے۔

اپلائی کیسے کریں؟

دلچسپی رکھنے والے افراد آن لائن درخواستیں جمع کرانے کے لیے NTS کی ویب سائٹ www.nts.org.pk پر جا سکتے ہیں۔ امیدوار ڈیپازٹ سلپ، CNIC کی کاپی، اور دو تصاویر کے ساتھ NTS ہیڈ آفس میں مناسب طریقے سے بھرا ہوا درخواست فارم (آن لائن) جمع کر سکتے ہیں۔

مکمل معلومات کے ساتھ درخواستیں 15 اپریل 2022 کو یا اس سے پہلے NTS آفس پہنچ جائیں۔

اشتہار
junior technician vaccinator jobs 2022

اپنا تبصرہ بھیجیں