firing

منڈی بہاءالدین میں فائرنگ سے نوجوان شدید زخمی، ہسپتال منتقل

منڈی بہاءالدین: تصویر سٹیٹس پہ لگانے کا معاملہ، گوڑھا محلہ میں 3موٹرسائیکلوں پر سوار مسلحہ افراد کی گھر کے سامنے کھڑے نوجوان پر فائرنگ. گولیاں لگنے سے نوجوان شدید زخمی، ہسپتال منتقل

منڈی بہاءالدین (‌ایم.بی.ڈین نیوز 8 جنوری 2022) گوڑھا محلہ:نامعلوم افراد کی فائرنگ سے نوجوان زخمی۔ لڑکے کی تصویر سٹیٹس پر لگانے پر دوستوں نے اپنے ہی دوست پر اندھا دھند فائرنگ کر دی. گوڑھا محلہ گنبد مسجد والی گلی چوک میں اپنے گھر کے سامنے نوجوان ابرار عرف کالو قوم آرائیں کھڑا تھا کہ 3 موٹرسائیکلوں پر نامعلوم مسلحہ افراد آئے اور انہوں نے ابرار پر اندھا دھند فائرنگ شروع کر دی۔

اندھا دھند فائرنگ کی ذد میں 3 گولیاں نوجوان کی ٹانگوں پر لگے ۔ نامعلوم افراد فائرنگ کرتے ہوئے ریلوے لائن صوفی سٹی روڈ کی طرف چلے گئے۔ زخمی نوجوان کو ریسکیو 1122 گاڑی کی عدم دستیابی کی وجہ سے اپنی مدد آپ کے تحت موٹرسائیکل پر بٹھا کرڈی ایچ کیو ہسپتال مرالہ روڈ منڈی بہاءالدین منتقل کر دیا گیا ہے.

لڑکے کی تصویر اسٹیٹس پر لگائی جس کا دوسروں لڑکوں کو غصہ تھا کہ ہمارے دوست کی تصویر کیوں لگائی جس کی وجہ سے مخالف دوستوں نے ابرار عرف کالو پر اندھا دھند فائرنگ کر کے شدید زخمی کر دیا تھا.

اپنا تبصرہ بھیجیں