health department punjab jobs

محکمہ صحت پنجاب میں سینکڑوں نوکریوں کا اعلان کر دیا گیا، تفصیلات دیکھیں

پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ حکومت پنجاب نے پنجاب کے 84 تحصیل ہیڈ کوارٹر ہسپتالوں کے انتظامی ڈھانچے کو بہتر بنانے کے لیے کوالیفائی ایشورنس آفیسر، لاجسٹک آفیسرز اور اسسٹنٹ ایڈمن آفیسرز کی سینکڑوں نوکریوں کا اعلان کیا ہے جس کے لیے محکمہ اہل اور تجربہ کار افراد سے درخواستیں طلب کرتا ہے۔ نیشنل ٹیسٹنگ سروس (NTS) کے ذریعے کنٹریکٹ کی بنیاد پر (غیر منتقلی) پر پنجاب میں مقیم خواتین۔

معذور افراد کے لیے خصوصی کوٹہ مختص کیا گیا ہے۔ ٹرانسجینڈر کو بھی درخواست دینے کی ترغیب دی جاتی ہے کہ دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار 5 جنوری 2022 تک درخواست فارم جمع کرا سکتے ہیں۔ ان ملازمتوں کے بارے میں دیگر تمام تفصیلات ذیل میں دی گئی ہیں۔

مذید جابز کیلئے اس لنک پہ کلک کریں

(1) کوالٹی ایشورنس افسران کے لیے اہلیت کا معیار
جنس: مرد/خواتین/ ٹرانس جینڈر
ڈومیسائل: صرف پنجاب
عمر: 21 سے 35 سال

اہلیت: امیدوار کے پاس کل کوالٹی مینجمنٹ میں ماسٹر ڈگری، پبلک ہیلتھ میں ماسٹر، ہیلتھ ایڈمنسٹریشن میں ماسٹر، بائیو کیمسٹری میں ماسٹر، ایچ ای سی کی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے مالیکیولر بائیولوجی یا اس کے مساوی ہونا ضروری ہے۔تجربہ کم از کم ایک سال کی ڈگری متعلقہ پیشہ ورانہ تجربہ. امیدواروں کو کوالیفائی کرنے کے لیے 50% نمبروں (کم از کم) کے ساتھ NTS ٹیسٹ پاس کرنا ہوگا۔

(2) لاجسٹک آفیسر کے لیے اہلیت کا معیار
جنس: مرد/خواتین/ ٹرانس جینڈر
ڈومیسائل: صرف پنجاب
عمر: 21 سے 35 سال

اہلیت: امیدوار کے پاس سپلائی چین مینجمنٹ/ایم بی اے یا اس کے مساوی میں ماسٹر ڈگری ہونی چاہیے۔ تجربہ سپلائی چین، لاجسٹک اور ویئر ہاؤسنگ اور انوینٹری مینجمنٹ ڈیلینگ اور فارورڈنگ میں کم از کم ایک سال کا تجربہ۔ امیدواروں کو کوالیفائی کرنے کے لیے 50% نمبروں (کم از کم) کے ساتھ NTS ٹیسٹ پاس کرنا ہوگا۔

یہ اشتہار انگریزی میں پڑھیں

(3) اسسٹنٹ ایڈمن آفیسر کے لیے اہلیت کا معیار
جنس: مرد/خواتین/ ٹرانسجینڈر
ڈومیسائل: صرف پنجاب
عمر: 21 سے 35 سال

قابلیت: سوشل سائنس/پبلک ایڈمنسٹریشن/ایم بی اے/ACMA/ACCA/Statistics/M.Com/Pharm-D میں ماسٹر یا اس کے مساوی۔ متعلقہ تجربے کو ترجیح دی جائے گی۔ امیدواروں کو کوالیفائی کرنے کے لیے 50% نمبروں (کم از کم) کے ساتھ NTS ٹیسٹ پاس کرنا ہوگا۔

ابھی آن لائن اپلائی کرنے کیلئے اس لنک پہ کلک کریں

health department jobs

اپنا تبصرہ بھیجیں