Punjab health dearptment jobs

محکمہ صحت پنجاب میں جونئیر ٹیکنیشن ویکسینیٹر کی بھرتی کیلئے اشتہار آگیا، تفصیلات دیکھیں

پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ پنجاب میں نوکریوں کا اشتہار تازہ ترین 2021-22

📆پوسٹ کیا گیا: 17 دسمبر 2021
📍 مقام: پنجاب
🎓 تعلیم: انٹرمیڈیٹ
 📅آخری تاریخ: 31 دسمبر 2021
📢 آسامیاں: 2026
🏦 کمپنی: پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ پنجاب
📫 پتہ: پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ، 1 برڈ ووڈ روڈ، لاہور

مذید جابز کیلئے اس لنک پہ کلک کریں

اس لنک پر، آپ کو پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر ڈیپارٹمنٹ حکومت پنجاب کی طرف سے اعلان کردہ ایک خالی آسامی کا نوٹس ملے گا۔ ہم پنجاب ڈسٹرکٹ ہیلتھ اتھارٹیز میں ویکسی نیٹرز کی یہ نوکریاں روزنامہ ایکسپریس سے جمع کرتے ہیں۔ محکمہ صحت پنجاب صوبہ پنجاب کے تمام ڈسٹرکٹ ہیلتھ اتھارٹیز میں نوکریاں کھول رہا ہے۔

دلچسپی رکھنے والے درخواست دہندگان جو اس جونیئر ٹیکنیشن (ویکسینیٹر) (BPS-09) کے عہدے کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں ان کو ضروریات کو پورا کرناچاہیے۔ یہ ملازمت کنٹریکٹ اپائنٹمنٹ پالیسی 2004 کے تحت کنٹریکٹ (قابل توسیع) پر مبنی ہے۔ویکسی نیٹرز کے لیے دو ہزار سے زائد آسامیاں کھل رہی ہیں۔

پنجاب میڈیکل فیکلٹی کے ذریعہ تسلیم شدہ الائیڈ ہیلتھ کے جونیئر ٹیکنیشن ویکسینیٹر میں ڈپلومہ کے ساتھ کسی تسلیم شدہ بورڈ سے ایف ایس سی (فرسٹ ڈویژن)کے امیدوار درخواست دے سکتے ہیں۔اگر کوئی بھی دستیاب نہیں ہے، تو الائیڈ ہیلتھ کے جونیئر ٹیکنیشن ویکسینیٹر میں ایک یا دو سالہ ڈپلومہ کے ساتھ سائنس کےساتھ میٹرک (دوسری ڈویژن) کی اہلیت رکھنے والےامیدوار اہل ہیں۔

ان عہدوں کے لیے عمر کی حد 18 سے 25 سال ہے۔ مرد امیدواروں کے لیے عمر کی بالائی حد میں عمومی رعایت 5 سال، خواتین کے لیے 8 سال اور خصوصی/ معذور افراد کے لیے15 سال ہے۔ بھرتی کی پالیسی کے مطابق خواتین، اقلیتوں اور معذور افراد کے کوٹے کا مشاہدہ کیا جائے گا۔ شیملز/ ٹرانسجینڈر کو درخواست دینے کی ترغیب دی جاتی ہے. صوبہ پنجاب کے ڈومیسائل رکھنے والے امیدوار اس تقرری کے اہل ہیں۔ یہ اسامیاں بعد از مخصوص اور ناقابل منتقلی ہیں۔

یہ اشتہار انگریزی میں پڑھیں

محکمہ صحت پنجاب میں ویکسی نیٹرز کی یہ نوکریاں بہاولنگر، بہاولپور، ڈی جی خان، جہلم، قصور، خانیوال، لاہور، منڈی بہاءالدین، ملتان، چکوال، حافظ آباد، گوجرانوالہ، گجرات، ننکانہ صاحب،سرگودھا، لیہ، جھنگ، راجن پور، مظفر گڑھ میں کھل رہی ہیں۔ نارووال، پاکپتن، راولپنڈی، شیخوپورہ، سیالکوٹ، ٹوبہ ٹیک سنگھ، اٹک، اوکاڑہ، ساہیوال،وہاڑی، فیصل آباد، چنیوٹ،میانوالی، رحیم یار خان، بھکر، خوشاب، اور لودھراں.

امیدواروں سے درخواست کی جاتی ہے کہ وہ درخواست کے طریقہ کار کے لیے نیشنل ٹیسٹنگ سروسز NTS کی ویب سائٹ دیکھیں۔ درخواست فارم اور چالان فارم NTS کی ویب سائٹ پر دستیاب ہیں۔ مطلوبہ افراد درخواست کی پروسیسنگ فیس جمع کر سکتے ہیں اور اپنے درخواست فارم ضروری دستاویزات کے ساتھ پوسٹل سروسز کے ذریعے NTS ہیڈ کوارٹر ک بھیج سکتے ہیں۔

درخواست فارم اور چالان فارم ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے – یہاں کلک کریں۔

junior technician vaccinator jobs 2021

اپنا تبصرہ بھیجیں