رات سونے سے قبل یہ سات کام ہرگز نہ کریں

اگر آپ بھی رات میں بہترین نیند لینا چاہتے ہیں تو یہ سات چیزیں سونے سے پہلے کبھی نہ کریں ورنہ آپ ایک اچھی نیند سے محروم ہوسکتے ہیں۔ ایسے سات کام درج ذیل ہیں جو آپ کو نیند سے قبل نہیں کرنے۔

گرم پانی سے مت نہائیں
دن بھر کی تھکاوٹ کے بعد رات سونے سے قبل باتھ ٹب میں گرم پانی سے نہانا بظاہر سکون دیتا ہے لیکن ایسا کرنے سے قبل کئی مرتبہ ضرور سوچیں۔ نیشنل اسلیپ فاؤنڈیشن بتاتے ہیں کہ عام طور پر سونے سے قبل انسان کے جسم کا اندرونی درجہ حرارت چند ڈگری کم ہو جاتا ہے، جو جسم کو سکون اور غنودگی کا احساس دلاتا ہے۔ لیکن، گرم پانی سے نہانا جسم کے درجہ حرارت کو بڑھانا ہے اور اسطرح آپ کی نیند خراب ہوسکتی ہے۔

سونے سے قبل چاکلیٹ مت کھائیں
رات کے کھانے کے بعد منہ کو میٹھا کرنے کے لیے چاکلیٹ سمیت کچھ اور کھانے میں کوئی حرج نہیں، لیکن اس بات کو یقینی بنایا جائے کہ کچھ گھنٹوں کا وقفہ ضرور ہو۔ چاکلیٹ میں موجود کیفین اور شوگر آپ کے بلڈ شوگر کو تیز کرنے کا سبب بنے گی۔ اگر، آپ سونے کی کوشش کر رہے ہیں تو یہ چیز آپ کو کوئی فائدہ نہیں دے گی۔

اپنے کتے کے ساتھ مت کھیلیں
اگر سوتے وقت آپ اپنے پالتو جانور کو بستر پر ساتھ رکھتے ہیں تو اس کوئی حرج نہیں لیکن کتے کی ناراضی پر دونوں کی نیند خراب ہوسکتی ہے۔ بہتر یہی ہوگا کہ رات کے کھانے کے فوراً بعد اسے لمبی چہل قدمی کے لیے ساتھ لے جائیں، تاکہ سونے کا وقت آنے تک آپ دونوں سونے کے لیے تیار ہو جائیں۔

شراب کا استعمال بھی نہ کریں
اگر آپ شراب پینے کے عادی ہیں لیکن رات سوتے وقت دشواری محسوس ہوتی ہے تو پھر بہتر ہوگا کہ کم از کم دو گھنٹہ قبل اسکا استعمال کریں۔ شراب میں شامل الکوحل آپ کی نیند میں خلل ڈالتی ہے اور اگر آپ فوراً باہر نکل جاتے ہیں، تو آپ کے آدھی رات کو دوبارہ جاگنے کے امکانات زیادہ ہیں۔ اسکے علاوہ یہ بھی ممکن ہے کہ رات سوتے وقت کئی مرتبہ بیت الخلا کے لیے اٹھان پڑے۔

ورزش نہ کریں
جسم کو چست رکھنے کے لیے ورزش ضروری ہے لیکن رات سونے سے محض کچھ وقت قبل کی ورزش صحت کے لیے اچھی نہیں۔ اگر، رات 10بجے آپ سونے کی نیت کرتے ہیں تو بہتر ہوگا کہ رات 8بجے تک ورزش سے فارغ ہو جائیں۔

چائے بھی مت پیئے
کیفین والی چائے ایک غیر دماغی چیز ہے۔ اس لیے کافی کی طرح، سونے سے پہلے چائے پینے سے آپ پریشانی میں مبتلا ہوسکتے ہیں۔ یہاں تک کہ جڑی بوٹیوں والی چائے کے استعمال کا خیال بھی برا ہے، خاص طور پر اگر آپ کو پہلے ہی رات بھر باتھ روم استعمال کرنے کے لیے اٹھنا پڑتا ہے۔

دوستوں کو ٹیکس میسج بھی نہ کریں
اگر آپ سونے سے قبل کسی دوست کو میسج کرتے ہیں اور اس کے جواب کے بعد آپ کا مزید بات کرنے کا دل کرتا ہے تو میسج کرتے کرتے رات کے 2بج جائیں گے اور آپ کو احساس بھی نہ ہوگا۔ اس لیے بہتر یہی ہوگا، رات سونے سے قبل ٹیکس میسج سے پرہیز کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں