britney spears

برٹنی سپیئرز سے منگنی کرنے والے سیم اصغری کون ہیں؟

امریکی پاپ اسٹار برٹنی سپیئرز نے درینہ مسلم دوست سیم اصغری کے ساتھ منگنی کا اعلان کیا ہے۔

برٹنی سپیئرز نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اپنے منگیتر کے ساتھ ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ منگنی کی انگوٹھی دکھا رہی ہیں۔ اس جوڑے کی ملاقات سنہ 2016 میں ایک میوزک ویڈیو کے سیٹ پر ہوئی تھی، 27 برس کے سیم اصغری ایک ٹرینر اور اداکار ہیں،وہ ایران کے دارالحکومت تہران میں پیدا ہوئے لیکن 12 برس کی عمر میں امریکہ منتقل ہو گئے۔

ایک میگزین کی رپورٹ کے مطابق امریکہ آنے کے بعد سام نے اسکول میں داخلہ لیا لیکن پڑھائی سے زیادہ ان کی توجہ کھیلوں پر رہی۔ وہ فٹ بال کی ٹیم میں شامل ہو گئے اور کئی کالجوں اور یونیورسٹیوں کی ٹیموں میں کھیلنے لگے۔ تاہم یہ سلسلہ زیادہ آگے بڑھ نہیں سکا اور اصغری نے ایک کالج میں کریمینل جسٹس پڑھنے کے لیے پارٹ ٹائم داخلہ لے لیا اور ساتھ ہی ساتھ ایک اسٹور پر نوکری کرنے لگے۔

یہیں سے انہیں فٹنس ٹریننگ کا شوق ہوا اور انہوں نے کریمینل جسٹس چھوڑ کر فٹنس پڑھنا شروع کر دی۔ برٹنی سپیئرز اس سے پہلے بھی دو بار شادی کر چکی ہیں۔ سنہ 2004 میں انھوں نے اپنے بچپن کے دوست جیسن الیگزینڈر سے لاس ویگاس میں شادی کی تھی جو جلد ہی ختم ہو گئی۔

پھر اسی برس انھوں نے ڈانسر کیون فیڈرلائن سے شادی کر لی تھیں اور ان کے دو بچے ہوئے تاہم سنہ 2007 میں اس جوڑے کے درمیان طلاق ہو گئی۔ یاد رہے کہ برٹنی سپیئرز 13 برس سے اپنے والد کے خلاف قانونی سرپرستی کا کیس لڑ رہی ہیں۔ سنہ 2008 میں برٹنی سپیئرز کی ذہنی صحت عوامی سطح پر موضوع بحث بن گئی تھی جس کے بعد ان کے پیشہ ورانہ معاملات کا کنٹرول قانونی سرپرستوں کے ہاتھ سونپ دیا گیا۔ اس نظام کو ’کنزرویٹرشِپ‘ کہا جاتا ہے۔

عدالتی حکم کے تحت طے کیے گئے سمجھوتے کے مطابق برٹنی کے والد جیمی سپیئرز کو ان کی جائیداد اور زندگی کے دیگر پہلؤوں پر کنٹرول دیا گیا۔ برٹنی سپیئرز نے انکشاف کیا تھا کہ اس سمجھوتے کی شرائط انھیں سیم اصغری کے ساتھ شادی کرنے یا مزید بچے پیدا کرنے سے روکتی ہیں.

اپنا تبصرہ بھیجیں