ٹائفائیڈ سے بچاو کی آگاہی مہم، ڈسٹرکٹ ہسپتال منڈی بہاؤالدین میں منعقد کی گئی

ٹائفائیڈ سے بچاو کی آگاہی مہم، ڈسٹرکٹ ہسپتال منڈی بہاؤالدین میں منعقد کی گئی۔ اپنی اور اپنے پیاروں کی اچھی صحت کے باری میں جان کر جئیں..! اس آگاہی مہم میں ہمارا ساتھ دیں. صحت مند اور بیماریوں سے پاک پاکستان ہمارا عزم ہے خود بھی جانیے اور اپنے پیاروں تک بھی پہنچائیے.

Advertisement

ٹائیفائیڈ جسے متعدی بخار کے نام سے جانا جاتا ہے ایک انتہائی خطرناک مرض ہے جو ہر سال ہر عمر کے بہت سے افراد کو متاثر کرتا ہے اور ذہنی و جسمانی اپاہج پن سے لے کر موت تک کے اثرات چھوڑ جاتا ہے جدید علوم کی ترقی کی بدولت اس کی ویکسین تیار کر لی گئی ہے جو بہت جلد لوگوں کی دسترس میں ہوگی۔

ٹائفائیڈ کے خاتمے کی کمیٹی نے مورخہ 2020-12-21, بروز سوموار کو ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر ہاسپٹل واسو روڈ منڈی بہاالدّین میں کانفرنس منعقد کی..عو امی اجلاس میں علماء کرام ،اساتذہ کرام،میڈیا ممبرز،سوشل ورکرز اور شہر کے دیگر معزیزین نے شرکت کی۔اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے بتایا گیا منڈی بہاالدین شہر کے متعد یونین کونسلز 6,5,4,3,2,1 کے علاقہ جات شامل ہوں گے اور اس کمپین میں 9 ماہ سے 15 سال تک کے تمام بچوں کو ٹایفائیڈ سے بچائو کے حفاظتی ٹیکہ جات لگائے جائیں گے۔اس سلسلے میں عوام سے تعاون کی اپیل کی گئی۔اور کمیٹی ممبران سے سوشل موبلائزیشن کے لیے کہا گیا۔تمام ممبران نے اپنے مکمل تعاون کی یقین دہانی کروائی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں