میاں نواز شریف فروخت کے لیے پیش بولیاں بھی لگ گئ

Cf8gXttWsAEe6aP-599x330

پاکستان کے وزیر اعظم نواز شریف کی آن لائن بولی پلیٹ فارم بے میں بولی لگا دی گئی اور اس میں ان کے بارے میں بتایا گیا کہ وہ، ” بیکار پاکستانی وزیر اعظم ” ہیں.
نواز شریف کی حالت کے بارے میں لکھا گیا، ” یہ برانڈ نیو، اب تک نہ استعمال ہوئی چیز درست تو ہے لیکن اس میں ایک قسم کی دقت ہے. ” اس پوسٹ میں نواز شریف کے بارے میں یہ بھی لکھا گیا، ” یہ پراڈکٹ چلتی حالت میں نہیں ہے. یہ کبھی کام نہیں کریں گے. ” ساتھ ہی کہا گیا، ” انہیں دور لے جائیں اور ہمیں اس بیماری سے آزاد کریں. ”

برطانیہ کے ای بے کی ویب سائٹ پر سے اس پوسٹ کو ہٹا دیے جانے سے پہلے اس پوسٹ پر 100 سے زیادہ داؤ لگائے جا چکے تھے اور اس کی قیمت 66،200 پاؤنڈ تک جا پہنچی تھی.

اس پوسٹ کے اشتہار میں یہ بھی لکھا گیا تھا، ” اکثر پاکستان کے بجائے یہ انگلینڈ، امریکہ، ترکی اور دیگر ممالک میں زیادہ پائے جاتے ہیں. سارا کاروبار، جائیداد اور خاندان لندن میں ہے پر پھر بھی پاکستان کے وزیر اعظم بنے رہنا چاہتے ہیں. ”

یہ عجیب سی پوسٹ ٹھیک اس وقت سامنے آئی جب پاکستان کے وزیر اعظم نواز شریف برطانیہ کے دورے پر ہیں اور پانامہ پیپرس میں ان کے خاندان اور قریبی  لوگوں کے نام سامنے آنے سے کافی تنازعہ بنا ہوا ہے. شریف کے چار بچوں میں سے تین کے نام پاناما لیک میں سامنے آئے ہیں.

اپنا تبصرہ بھیجیں