school timings in punjab 2022

منڈی بہاوالدین کے تعلیمی اداروں کے اوقات کار تبدیل

گرم اور مرطوب موسم کے پیش نظر، سکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ (SED) پنجاب نے آج 6 مئی سے شروع ہونے والے سکولوں کے نئے اوقات کار جاری کیے ہیں جب کیمپس عید الفطر کی تعطیلات کے بعد دوبارہ کھلیں گے۔

نئے اوقات کار لڑکیوں کے اسکولوں کے لیے پیر سے جمعرات اور ہفتہ تک صبح 7:15 بجے سے دوپہر 12:45 بجے تک ہوں گے جبکہ بوائز اسکولوں کے لیے پیر سے جمعرات اور ہفتہ تک صبح 7:30 بجے سے دوپہر 1:00 بجے تک جبکہ جمعہ کے لیے یہ اوقات 7 ہوں گے۔ لڑکیوں کے اسکولوں کے لیے صبح 7:15سے 11:15 تک اور لڑکوں کے اسکولوں کے لیے صبح 7:30 سے ​​11:30 تک ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں: پنجاب کے دفاتر کے اوقات کار تبدیل، نوٹیفکیشن جاری

نوٹیفکیشن کے مطابق یہ اوقات کار تمام سرکاری اور نجی اسکولوں کے لیے لاگو ہوں گے۔ تاہم، گزشتہ برسوں کے دوران کیا دیکھا گیا ہے کہ جہاں تک پرائیویٹ اسکولوں کا تعلق ہے، اس طرح کی ہدایات کو حقیقی روح کے ساتھ نافذ نہیں کیا جاتا ہے۔ اور یہ صرف اسکول کے اوقات تک محدود نہیں ہے کیونکہ بہت سے نجی اسکول حکومت کے اعلان کردہ تعلیمی سیشن پر عمل نہیں کرتے ہیں،

اس لیے ان میں یکسانیت بالکل نہیں ہے۔ اس سے طلبا کے لیے مشکلات پیدا ہوتی ہیں خاص طور پر ان لوگوں کو جنہیں کسی بھی وجہ سے نجی اسکولوں سے سرکاری اسکولوں میں منتقل کرنا پڑتا ہے۔ اسٹیک ہولڈرز نجی اسکولوں کے معاملات کو منظم کرنے میں حکومت کی نااہلی پر تنقید کرتے رہے ہیں اور یہ صرف فیس کے ڈھانچے تک ہی محدود نہیں ہے۔

وہ چاہتے ہیں کہ پرائیویٹ سکولوں کے معاملات میں حکومت کا ریگولیٹری کردار ہو تاکہ انہیں کسی بھی طرح سے استحصال سے محفوظ رکھا جا سکے۔ اور اس میں شدید گرمی کے دنوں میں بجلی کی بندش کی صورت میں نجی سکولوں کے متبادل انتظامات بھی شامل ہیں۔

جہاں والدین نے سخت گرمی کے پیش نظر سکولوں کے اوقات کار کو سراہا ہے وہیں انہوں نے محکمہ سکولز سے بھی مطالبہ کیا ہے کہ وہ اس بات کو یقینی بنائے کہ پرائیویٹ سکولوں کے ساتھ ساتھ سکولوں کے نئے اوقات کار کو بھی یقینی بنایا جائے کیونکہ شدید گرمی بچوں کے لیے خطرناک ہے۔

والدین نے حکومت سے توانائی کے بحران پر قابو پانے کا مطالبہ بھی کیا ہے کیونکہ زیادہ تر سرکاری اور نجی اسکولوں میں بجلی کی بندش کی صورت میں ایسے انتظامات ہوتے ہیں جس سے بچوں کی صحت کو شدید خطرات لاحق ہوتے ہیں۔ دریں اثنا، سیکنڈری اسکول سرٹیفکیٹ (میٹرک) کے سالانہ امتحانات 2022 تمام نو بورڈ آف انٹرمیڈیٹ اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن (BISEs) میں 10 مئی سے شروع ہو رہے ہیں۔

یہ جسمانی امتحانات جون تک جاری رہیں گے اور اس کے بعد امتحان کا عملی حصہ جولائی کے وسط تک جاری رہے گا۔ طلباء، ان کے والدین اور اساتذہ سمیت اسٹیک ہولڈرز نے حکومت پر زور دیا ہے کہ وہ بجلی کے بحران کو جلد از جلد حل کرے تاکہ مسلسل اور بلا تعطل بجلی کو یقینی بنایا جا سکے تاکہ طلباء اچھی تیاری کر سکیں اور آنے والے شدید گرمی کے موسم میں بجلی کی پریشانی کے بغیر امتحانات میں شرکت کر سکیں۔

اس کے علاوہ وہ طلباء کے لیے مناسب انتظامات پر بھی زور دیتے ہیں جس میں ٹھنڈے پانی کی فراہمی اور والدین اور سرپرستوں کے لیے امتحانی مراکز میں بچوں کو چھوڑنے اور لینے کے لیے انتظار گاہیں شامل ہیں۔ اسٹیک ہولڈرز نے حکومت پر بھی زور دیا ہے کہ وہ آئندہ موسم گرما کی تعطیلات کے دوران یکسانیت کو یقینی بنائے کیونکہ بہت سے نجی اسکول موسم گرما کی تعطیلات کے لیے حکومتی شیڈول پر عمل نہیں کرتے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں